LubCamp_logo

Lublin LubCamp, czyli dowód na to, że w Lublinie też można zrobić coś ciekawego

Spędzając czas w sieci trafiłem na wydarzenie LubCamp#4. Nie znałem wcześniej tej inicjatywy, dlatego tym bardziej chciałem się dowiedzieć coś więcej o niej. Czym jest LubCamp? Sami organizatorzy mówią o sobie tak:

LubCamp to lubelski BarCamp, którego celem jest rozwój przedsiębiorczości, tworzenie lokalnych inicjatyw oraz wspieranie technologicznych rozwiązań. LubCamp bierze na cel rozwój lubelskiej branży IT. Każde spotkanie to niepowtarzalni goście z całej Polski, którzy przyjadą by poruszać z Wami ważne tematy oraz wspierać lubelski rozwój.

Organizatorzy obiecują m.in. świetną atmosferę, mnogość pomysłów, kreatywną i zgraną ekipa oraz to, że będziemy chcieli wracać po więcej. Brzmi obiecująco?!

Wydarzenie, które odbyło się w Lutym było czwartym już wydarzeniem z tej serii. Na wcześniejszych spotkaniach prezentowali się m.in.:

  • Moonopol.pl Maciej Maciejowski twórca bloga , który przedstawił prezentację „Przedsiębiorstwo 2.0”
  •  Agnieszka Oleszczuk – Widawska. Współtwórca Evenea.pl oraz wykładowca Event marketingu i Marketingu internetowego w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Trener umiejętności miękkich z kilkuletnim doświadczeniem
  •  Maciej Sikora właściciel firmy BossByte, który opowiedział o HTML5, jako przyszłości gier komputerowych
  •  Piotr Kiełcz, Sales Managera płatności internetowych PayByNet oraz współorganizator EastCamp Białystok. Opowiedział on na drugim LubCampie o płatnościach internetowych
  • Krzysztof Nowicki, który w SARE jest odpowiedzialny za New Business i Business Development. Na drugim ze spotkań opowiedział o marketingu bazodanowym.
  •  Dawid Pacha, współtwórca platformy Social Desk. Organizator cyklicznych spotkań branżowych Czwartek Social Media w Warszawie oraz opiekun największej społeczności specjalistów od Social. Temat prezentacji: TBA
  •  Adam Zychm związany zawodowo z firmą HP. Na trzecim spotkaniu opowiadał o nowoczesnych rozwiązaniach klasy Enterprise na rynku startupowym.
  •  Łukasz Konior przedstawił temat „Dlaczego nie sprzedaję? – Najczęściej popełniane błędy przy starcie i prowadzeniu sklepu internetowego”
  •  Aleksander Szulc – Account Managera marki Sotrender. W sieci znany, jako Epijar. Przedstawił prezentacje: „Facebook dla biznesu: jak działać optymalnie i jak to mierzyć”.

Szczegóły na temat powyższych wydarzeń można znaleźć na profilu Facebookowym LubCamp

To wszystko zachęciło mnie, aby pojawić się na 4 z serii wydarzeń, które odbyło się 19-02-2013. Podobnie jak na poprzednich nie zabraknie ciekawych postaci:

  • Artur Małek – autor bloga nafejsie.pl. Konsultant Social media i PR, pracował m.in. z takimi markami jak PayPal, ELECTRO.pl, Polcard.
  •  Michał Romanowski – Marketing Manager w firmie Beyond.pl
  •  oraz gwiazdy wieczoru: Michał Sadowski oraz Karol Wnukiewicz z Brand24

Zapowiadało się ciekawie i rzeczywiście nie zawiodłem się. A już wkrótce kilka zdań na temat tego, co się działo na czwartym LubCampie.

Pocieszający jest fakt, że również Lublin potrafi zorganizować ciekawe wydarzenie, na którym można porozmawiać na temat IT, startupów czy Social Media. Ktoś był na pierwszych trzech LubCampach? Jakie są wasze wrażenia? Znacie inne wydarzenia, które dzieją się w Lublinie i które polecacie? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzach.