Nowości od T-Mobile Usługi Bankowe – BLIK, odświeżona aplikacja i logowanie poprze Touch ID

Bardzo dobre wiadomości dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe. Wreszcie możemy korzystać z płatności BLIK, ale to tylko jedna z kilku dobrych wiadomości. Kolejna to taka że wreszcie jest całkiem nowa aplikacja mobilna – nowoczesny wygląd oraz dodatkowo dla użytkowników aplikacji na iOS jest wreszcie możliwość logowania za pomocą Touch ID.

Wreszcie jest wszystko czego brakowało mi od pewnego czasu w T-Mobile Usługi Bankowe (zwłaszcza jeśli mówimy o aplikacji mobilnej). Dzięki temu będzie może łatwiej zaakceptować ostatnie zmiany dotyczące opłat które pojawiły się w tym banku.

Porozumienie z T-Mobile Usługi Bankowe to dla nas świetna wiadomość, bo kolejna grupa klientów zyskała możliwość korzystania z naszego systemu. Widzimy tu także ogromny potencjał, jeżeli chodzi o klientów operatora komórkowego T-Mobile, którzy mogą dołączyć do grona klientów T-Mobile Usługi Bankowe i tym samym zyskać dostęp do BLIKA. Dajemy do rąk metodę płatności, która sprawdza się w wielu obszarach, a w dodatku jest bardzo szybka, wygodna i bezpieczna. Wdrożenie naszego systemu w kolejnej aplikacji to ważny krok w kierunku popularyzacji płatności mobilnych. Mamy nadzieję, że wkrótce do dołączą do nas kolejne banki – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

W temacie rozwoju aplikacji T-Mobile Usługi Bankowe wypowiedziała się Magdalena Proga-Stępień, Dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe w Alior Banku:

Od samego początku tworzenia nowej aplikacji dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe, założyliśmy pełną integrację z BLIK. Ten nowy standard płatności systematycznie zwiększa uznanie wśród użytkowników i jesteśmy przekonani, że docenią go również nasi Klienci, którzy szczególnie cenią wszelkie ułatwienia w dostępie do swoich finansów.

W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo) i Getin Noble Banku. Aplikacji z aktywowanym BLIKIEM jest obecnie ponad 2 miliony. Od momentu gdy został uruchomiony dokonano nim ponad 6 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 162 tysiącach terminali płatniczych, w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych obsługiwanych przez eService, First Data
i PayTel oraz w większości sklepów internetowych za pośrednictwem działających w Polsce agentów rozliczeniowych i integratorów płatności, takich jak: Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill, eCard, PayU, czy First Data. BLIK to także wygodna i bezpieczna wypłata gotówki z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (w sieci Euronet, Planet Cash oraz banków- uczestników systemu) oraz płatności bezpośrednio na numer telefonu
w usłudze P2P (w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim).

Więcej informacji na temat systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.

  • Woodroom

    Bardzo ciekawy artykuł!