LubCamp_logo

O tym jak się dobrze sprzedać i czy warto bujać w chmurach, czyli LubCamp #4 część 2

Po prezentacji Artura Małka, który opowiadał  o tym jak zaistnieć na Fejsie kolejnym gościem był Michał Romanowski, który opowiedział o rozwiązaniach w chmurze i o ich wykorzystaniu podczas tworzenia biznesu w internecie. Obszerny fragment popisów Michała znajdziesz tutaj

Z obłoków zeszliśmy na ziemię gdzie pojawił się gość wieczoru a właściwie dwóch gości: Sadowski i Wnukiewicz. Zaśpiewać nie chcieli, przebrań też ze sobą nie mieli, ale chłopaki postarali się i pokazali świetną prezentację, w której było widać, że opowiadają o „swoim dziecku”. Może jak już się staną gwiazdami na miarę Dody i będą nagrywać kolejne hity to nagrają teledysk w Lublinie? Czekamy na to 🙂

Poniżej kilka wniosków z ich prezentacji:

  • Pomysł to nie wszystko a właściwie pomysł to jeszcze nic. Pomysłów możesz mieć setki ze swoim przyjacielem – ważne, aby w odpowiedni sposób je zrealizować.
  •  Wyróżnij się. Jeśli będziesz jednym z wielu to na 99% poniesiesz porażkę. Czym możesz się wyróżnić w czasach, w których prawie już wszystko wymyślono? Cena? Ciężko już konkurować tylko ceną, bo albo zaoferujesz coś, co będzie słabe i tanie albo będzie dobre i tanie, ale przestanie istnieć, bo nie będziesz na tym zarabiać. Czy jeszcze można się czymś wyróżnić? Tak. Każda firma bez względu na to czy jesteśmy sprzedawcą na allegro czy zarządzamy wielką korporacją powinna stawiać na obsługę klienta. Bo czy nie jest tak, że kupując buty, samochód czy usługę nie chcemy mieć pewności, że jeśli pojawi się problem (bo one są czymś normalnym) lub będziemy potrzebowali porady to ją dostaniemy. Że ktoś nie tylko zareaguje na nasz problem, ale wyprzedzi nasze oczekiwania i da coś ekstra. O tym jak należy dbać o klienta i jak bardzo ważne jest jego zadowolenie pisał Kurasiński na swoim blogu na przykładzie firmy Zenbox.
  • Szukasz inwestora? Rób to wtedy, kiedy możesz już zaprezentować pierwsze efekty działalności Twojej firmy.
  • Myśl! Nie musi być drogo, aby było skutecznie. Przykładem może być projekt Bitsy Boys.
  • Pieniądze to nie wszystko, ale o nich też należy rozmawiać.
  •  Życie z reklamy nie ma mowy – rób internety w modelu SAS.
  •  Bądź cierpliwy

Cały występ 🙂 znajdziesz tutaj.

Czas biegnie i za nami już nie tylko czwarty, ale i piąty LubCamp. O samym wydarzeniu przeczytasz więcej tutaj a na samym profilu  znajdziesz nagrania z tego wydarzenia. Ktoś był na piątym LubCampie? Jak wrażenia? Co się podobało a co było do poprawki? Można komentować 🙂